September 13, 2011

7 SEPTEMBER 2011

Bismillahirahmanirahim..

Terlalu banyak program yang diaturkan pada hari ini.


  1. Pergi ke KUIS ( Kolej Universiti Islam Antarabangsa Selangor ) untuk menyelesaikan segala pembayaran yuran serta bayaran hostel. Terpaksa keluarkan wang berjumlah RM3500 cash di ATM Bank Islam disebabkan pihak bendahari mengalami masalah dalam sistem pengeluaran wang. Allah. Ini kali kedua saya memegang duit sebanyak itu. Hati hanya mampu berdoa agar Allah melindungi diri ini dari segala gangguan. Risau akan diri di ganggu itu sudah pasti ditambah pula merisaukan akan wang yang yang berada di genggaman ku. 
  2. Off to KLIA ---> *crying*3
  3. Hanya beberapa patah sahaja yang mampu ku luahkan ketika disana. Takut sebak dijiwa melarat. Siapa yang nak bertanggungjawab untuk pujuk pula kan ? ^^
  4. Akhir sekali, berkesempatan untuk ziarah Ticher Nur dan Adik Husna yang baru sahaja pulang dari mengerjakan umrah. Alhamdulillah. Selamat juga mereka. Alhamdulillah ! dapat juga ole-ole dari mereka. Syukran Ticher Nur di atas Jubah, Kurma, Kismis, Buah Tin dll yang diberikan. Syukran buat Adik Husna di atas Inai, Celak, dan Tasbih.
" Untuk Kak Lina, Husna bagi Inai lebih sikit. Untuk akak pakai masa walimah akak nanti

err. hanya senyuman yang mampu saya ukirkan. Malu ditambah dengan gumbira sebenarnya.

  1.                                       





- off -

No comments:

Post a Comment