September 13, 2011

Imtihan


Bismillahirrahmanirrahim…



Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah lagi Maha Penyayang....

Alhamdulillah puji dan syukur ke hadrat Allah, selawat dan salam buat Rasul junjungan, kekasih hati, penghibur jiwa dan pembakar semangat, pembawa risalah khalidah ke akhir zaman, para ahli keluarga baginda, sahabat-sahabat baginda, para tabiin dan tabi' tabiin, mujahid dan mujahidah Islam yang sedang berjihad dan berjuang di medan. moga Islam terus bersinar  di setiap pelusuk dunia. khair insyaAllah .






اللهم إنا نسألك العفو والعافية في ديننا ودنيانا وأهلنا وأموالنا. اللهم استر عوراتنا وآمن روعاتنا. اللهم احفظنا من بين أيدينا ومن خلفنا وعن يميننا وعن شمالنا ومن فوقنا ونعوذ بعظمتك أن نغتال من تحتنا.. اللهم آمين



Aku memohon Ya Allah. Engkau berikanlah kejayaan kami dan seluruh pelajar Malaysia yang sedang tekun berjihad di medan ilmu ini agar kejayaan ini akan menjadikan Islam terus Izzah di muka bumi ini dan kami mampu menjadi kader2 yang istiqamah membawa dakwah di Malaysia.


Ya Allah.. Engkau rahmati guru2 ku dan para masyaikh yang tidak jemu mendidik kami...agar kebaikan yang ada pada mereka terus mengalir di dalam jiwa kami ini tanpa henti.. 


Ya Allah.. Rahmati al-Quran yang ada pada diri kami agar Quran ini akan terus menjadi sahabat kami yang setia di dunia dan akhirat, teman rapat di dalam kubur, syafaat yang bisa menyelamatkan kami, menjadi cahaya ketika titian siratul mustaqim..menjadi rafiq kami di syurga, menjad hijab kami dari api neraka yang panas. Jadikanlah al-Quran penyebab kebaikan, kemuliaannya kepada kami..wahai tuhan yang Mulia. Perkenankanlah. Ameen Ya Allah.



SALAM IMTIHAN DAN SELAMAT BERTEMPUR BUAT MUJAHID,MUJAHIDAH, SRIKANDI PEMBAWA AGAMA ALLAH....




"Wahai Tuhanku, sesungguhnya aku memohon kepada-Mu segala kebaikan, apa yang aku ketahui dan apa yang belum aku ketahui. Aku memohon kepada Engkau Syurga dan perkara-perkara yang boleh mendekatkan aku kepadanya sama ada perkataan atau perbuatan. Aku berlindung dengan Engkau dari Neraka dan dari perkara-perkara yang boleh mendekatkan aku kepadanya sama ada perkataan atau perbuatan.


Selamat Bertempur!


No comments:

Post a Comment